Το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας
Καταναλωτών, από το 2004, είχε θέσει το πρόβλημα της υπερχρέωσης των
νοικοκυριών και των συνεπειών τους και είχε ζητήσει, τότε, τη δημιουργία πτωχευτικού
δικαίου καταναλωτών. Ο στόχος ήταν διπλός. Αφενός να βοηθηθούν οι καταναλωτές,
που εξ αιτίας κάποιων δυσάρεστων ή απρόβλεπτων γεγονότων ή ατυχών επιλογών
κινδυνεύουν να χάσουν περιουσίες, να μείνουν χωρίς κατοικία, να έχουν
προβλήματα με τη δικαιοσύνη, να ταλαιπωρούνται και να βρίσκονται σε αδιέξοδο,
με αποτέλεσμα τον οικονομικό και κοινωνικό τους αποκλεισμό και την αδυναμία
επανένταξής τους. Αφετέρου να πιεστούν τα χρηματοοικονομικά ιδρύματα να
προχωρήσουν, σε υπεύθυνη δανειοδότηση. Ο κίνδυνος απαλοιφής χρεών θα θέσει τις
τράπεζες, προ των ευθυνών τους, ώστε να υπάρχει πρόληψη, για την υπερχρέωση
νοικοκυριών και των καταναλωτών και να εφαρμοστεί, χωρίς αποκλίσεις και
εξαιρέσεις το Σύστημα Συγκέντρωσης Χορηγήσεων, ο λεγόμενος Λευκός Τειρεσίας.
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. δε πιστεύει ούτε εμπιστεύεται εθελοντικές δράσεις και κώδικες επιχειρήσεων
Ζητούμε, από την κυβέρνηση, να προωθήσει το νομοσχέδιο, για τη ρύθμιση των χρεών των καταναλωτών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου